Debuterande

Hej på er! Idag har jag och Danni varit på ett litet äventyr, vi var nämligen med i vår första tävling tillsammans.
 
Idag gick KM i dressyr av stapeln. Det kändes som år och dar sedan jag tävlade sist så jag var lite nervös. Hade egentligen inget att vara nervös över då det gick rätt bra. Danni var mycket fin på framridningen och var på hugget. Hon blev lite spänd inne på banan men hon slappnade av efter några varv inne i ridhuset. Allt flöt på i programmet och jag är så nöjd över vår prestation. Vi hade en miss i vänster galoppen man annars gick det bra.  Kan säga att det var en mycket glad ryttare och en förnöjd ponny som avslutade ritten. Det hela slutade med ett resultat på 64% och en tredjeplacering i min klass. Vilket jag tycker är ett trevligt resultat efter mycket slit för oss båda, lite belöning för allt jobb helt enkelt. :D
 
 
Åh, så fin hon är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0