Over the oceans

Nu hade jag tänkt berätta vad jag ska göra nästa vecka. Jag kommer spendera en vecka borta på Irland och rida fälttävlandshästar. Jag åker med min kompis Malinda och en till tjej från Sverige. Detta är första gången jag åker utan min familj utomlands så det blir ett litet äventyr i sig. Jag tror att denna resan kommer bli toppen verkligen! Senare på veckan kommer min familj samt Malindas över och så ska vi åka runt på ön.
 
Det har varit min stora dröm att åka till Irland i flera år vilket gör denna resan så rolig. Jag har alltid varit väldigt fascinerad av Irlands öppna böljande landskap, människorna och historian bakom landet. Jag har även tänkt mycket på att läsa vidare utomlands efter gymnasiet, och Irland är ett av länderna jag tänkt på.
Hur som helst ska det bli så kul att få åka över och uppleva landet på riktigt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0